utorok 3. novembra 2015

Očné tiene Frais Monde Ombretto Cotto

produkt venoval e shop parfemy-elnino.sk


Druhá recenzia, ktorú vám prinášam v spolupráci s internetovou parfumériou elnino, bude na tému dekoratívnej kozmetiky. Značka Frais Monde, pôvodom z Talianska, sa pomaly dostáva do povedomia aj u nás a v jej ponuke nájdete prakticky celý kozmetický sortiment, vrátane dekoratívky.  Zaújimavosťou línie Thermal Mineralize je, že obsahuje termálnu vodu s obsahom síry a minerálne soli. Ja som na otestovanie dostala tieto baked trio očné tiene a vybrala som si odtieň 2, trojku farieb, ideálnu pre jemné, nude líčenie. Balenie je ľahučké a v priesvitnom plastovom obale sa ukrývajú farby, ktoré sa dajú skvelo využiť hlavne pri jemnom, dennom líčení očí. V ponuke je celkovo 12 farebných kombinácií.


Najsvetlejší tieň je ideálny na rozjasnenie oblasti pod obočím a vnútorného kútika oka, zlatý a krémový využijete na pohyblivé viečko. Tiene sú pekne, výrazne pigmentované, pre jemný efekt postačí naniesť jednu vrstvu, ak chcete výraznejší lesk, pridajte. Mimochodom, pre ešte intenzívnejší efekt sa dajú nanášať aj "namokro". Tieto minerálne tiene sú vhodné aj pre citlivú pokožku očí, keďže sú hypoalergénne. Výdrž s bázou pod očné tiene je veľmi dobrá, jediná drobnosť, ktorú by som vytkla, je, že mikrotrblietky by mohli byť trošku jemnejšie. Počas dňa mierne opadávajú a k večeru už bola oblasť pod očami trochu "obsypaná". 


Inak, túto farebnú kombináciu som si nevybrala náhodou, len na líčenie očí - od začiatku som v nej videla aj ideálny rozjasňovač, takže ich vďaka telovej farbe môžete použiť aj na lícne kosti a všade tam, kde chcete dodať "glow" efekt, presne v duchu aktuálneho trendu strobbingu :) A vďaka šikovnému, kompaktnému baleniu tak získate ideálny produkt na cestovanie, ktorý využijete rôznymi spôsobmi a pritom nezaberie veľa miesta. 

Za cenu niečo cez 9 eur ich kúpite tu.

Lučiak

foto:ja


1 komentár:

  1. Tak tento produkt vyzerá naozaj zaujímavo. A určite bude skvelý aj ako rozjasňovač, také multifunkčné očné tiene mám rada, hlavne na cestovanie :)

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)