pondelok 14. decembra 2015

Novinka: Miss Sporty My BFF Lipstick


Ide to so mnou dolu vodou. Na staré kolená sa zo mňa stane milovníčka lacnej kozmetiky :D Ale keď tieto nové rúže od Miss Sporty sú také fajn! Teda, aby sme sa rozumeli, fajn za ich smiešnu cenu. Je jasné, že od rúžu za necelé dve eurá nebudem očakávať to, čo od - čo ja viem - YSL za skoro 30 eur, čo za ne pýtajú v parfumérii. Takže, moje očakávania boli minimálne a prvý z odtieňov (My Funny Mauve) som do košíka hodila viac-menej zo srandy, keď som ich zbadala v DM. A teraz sa pozrime, prečo si myslím, že sú tieto rúže super:


Po prvé, ak si odmyslíme ten farebný plastový vrchnák, ono to vyzerá ako normálny rúž pre dospelé ženy, nie pre škôlkarky! Po druhé, neskutočne dobre vonia! Po tretie, majú všelijaké (10) pekné odtiene! Po štvrté, aj také, ktoré môžem nosiť ja! Po piate, sú príjemne krémové! Po šieste, majú celkom dobrú výdrž! A po siedme, stoja necelé dve eurá! Ale to som už spomínala. Takže k prvému odtieňu som si potom dokúpila ešte jeden, ktorý mám ešte radšej - My Sweet Mocha. Zábavné je to s tými názvami, preže ten prvý, ktorý má byť mauve, podľa mňa až tak mauve nie je a druhý, sweet mocha mi teda pripadá kadejako inak, len nie mocha (alebo to, čo si pod pojmom mocha predstavím ja). Takže pri výbere v drogérke sa nenechajte zmiasť názvami a už vôbec nie farbou odtieňov na spodnej strany obalov, tie so skutočnou farbou rúžov nesedia takmer vôbec. 



Inak, čo sa týka samotného farebného efektu, tieto rúže sú ideálne na vrstvenie - ak chcete len taký jemný odtieň, pretriete raz, po dvoch-troch vrstvách dostanete tú pravú intenzívnu farbu. Ako šikovné kabelkové rúže sa super cenu môžem doporučiť. 


Lučiak

foto:ja

6 komentárov:

  1. Tak toto je super, dakujem za typ, kremovy ruz za par korun sa mi na zimu vzdy hodi :) A nie su trblietkove co je tiez bomba. Ten mocha je presne aj moj typ odtienu ake pouzivam, takze nie je o com, najblizsie kupujem minimalne ten! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si všimla podobné mala essence značka s takými obalmy najprv aj som ich obzerala ale mám zatial dosť:) a tieto som si zatiaľ nevšimla skúsim ich obzrieť najbližšie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja sa z 3 ks vytešujem už týždeň. Okrem presne tých dvoch, ktoré máš ty, mám ešte aj 100 My tender pink. Síce boli v DM nad 2 € (tuším 2,5), ale neodolala som im. A to ešte niektoré odtiene mali už vypredané.
    Ja som na jeseň potrebovala nový rúž a tak som kupovala a kupovala, opakovane z toho bol viacmenej fail (klasika, blbé umelé svetlá v obchodoch, na normálnom svetle mi nepasovali) a potom zrazu mi náhodou oči padli na MS.
    Mne sa páči aj ich obal, tie ma zaujali. Konzistencia, výdrž skvelé. Tie farby sú tak vychytané, že mi pasujú všetky tri.
    Ja som jakživ na doma nezvykla nejak zvlášť maľovať, ale v posledné dni si normálne zájdem potuteľne do kúpelne a namaľujem si pery, lebo milujem ich konzistenciu, chuť vôňu. Sú lepšie ako hocijaký balzam!
    Ja sa asi pôjdem ešte pozrieť po ďalších odtieňoch, ktoré naposledy nemali.
    Niektorí vraj majú závislosť na balzamoch. Mohla som si za pár dní uhnať závislosť na rúži? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mohla, lebo ja som napr. balzamy nikdy nepouzivala, kedysi som bola skor leskova, ale pred nejakymi dvoma rokmi sa to zmenilo a odvtedy nakupujem ruze ako besna.

      Odstrániť
  4. Krásne odtiene. Chcela by som nejaké podobné. ♥

    Prajem príjemné prežitie vianočných sviatkov | Gabrielle
    ♡ Bio and natural cosmetics ♡
    ♡ christmas giveaway | Realash - lash enhancer ♡

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)