streda 3. augusta 2016

Testujeme: Biotherm Deo Pure Anti-Transpirant

produkt venoval e shop parfumerie-elnino.sk


Bežne mi najviac vyhovujú tuhé deodoranty, ale po dlhšej dobe som vyskúšala nejaký v spreji a to hneď deo drahšej značky, než aké si bežne nekupujem. Čo sa týka tohto typu výrobkov, nepatrím k fanúšikom bio deodorantov. Ono by to bolo krásne, používať kozmetiku bez hliníkových solí, ale ja som skrátka zatiaľ nenašla taký, ktorý by ma hlavne v lete ochránil tak, ako si predstavujem. Potenie samo o sebe mi až tak neprekáža, netrpím žiadnou hyperhidrózou a podobne, ale čo mi skutočne vadí, ak je človek cítiť od potu. A úplne prírodné deodoranty tomu úplne zabrániť nedokážu, špeciálne v lete. 
Ďalšia vec, ktorá ma otravuje, je nanášať deodorant 5 až 6 krát denne, len aby som predišla vzniku zápachu. Chcem ho aplikovať ráno po sprche, maximálne ešte raz počas dňa a chcem taký, s ktorým táto frekvencia postačuje. Plus jedna dôležitá vec - deo nesmie zanechávať fľaky na oblečení. Toľko moje kritériá. Ako podľa nich obstál Biotherm?


Skoro na jednotku :) Ak mám hodnotiť práve posledné kritérium, výborne. Fľaky na oblečení nezanecháva vôbec. Po aplikácii veľmi rýchlo zasychá, čo je tiež potešujúce. Vôňa deodorantu je veľmi nevtieravá a príjemná, takže nebude prebíjať parfum. Tento deodorant obsahuje soli hliníka, je ale aspoň bez alkoholu, takže je vhodný aj na citlivú pokožku po depilácii, čo môžem potvrdiť. 

Čo sa týka účinnosti, za "normálnych okolností", to jest ak nevyvíjate nejakú extra fyzickú aktivitu, funguje spoľahlivo aj v horúčave. Ak áno, tak bolo potrebné obnoviť aplikáciu. Keďže nejde o antiperspirant, samotnému poteniu nezabraňuje. 

Objem je 125 ml a kúpite ho napríklad tu

Lučiak

foto:ja 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)