piatok 18. novembra 2016

Avon Nutraeffects Miracle Glow Oil

produkt venovalo zastúpenie značky Avon


Po skúsenostiach s Avonom za posledný cca rok, čo ich produkty dostávam pravidelne v rámci spolupráce musím konštatovať, že ich pleťová kozmetika, konkrétne z radu Nutraeffects, nie je úplne márna. Jedným z tipov, ktorý môžem s kľudom doporučiť, je ľahký pleťový olej Miracle Glow. 



Okrem silikónových zložiek (štandardná súčasť všetkých pleťových olejov z drogériového, aj high end sortimentu) v ňom nájdete aj tri rastlinné oleje. Konzistencia je naozaj ľahká, napriek tomu by som sa neodvážila ho používať na deň pod make up. Ale suchá pleť ho pravdepodobne znesie. Ja ho nanášam večer namiesto séra pod krém. Používala som ho aj nonstop dva týždne a žiadne problémy s pleťou mi nespôsobil. Bezprostredne po nanesení pôsobí pleť naozaj sviežo a rozžiarene (olej neobsahuje žiadne mikrotrblietky). Aj pocitovo je Miracle Glow fajn, žiadne ťažké, nepriedyšné nánosy na pleti. Vôňa je veľmi nevtieravá a jemná. 


30 ml balenie v sklenenej fľaštičke s aplikátorom viete zohnať za naozaj smiešnu sumu, v akcii sa cena pohybuje okolo 4-5 eur. Pokiaľ s pleťovými olejmi ešte len začínate, môže to byť dobrý tip na prvé odskúšanie. 


Lučiak

foto:ja 

2 komentáre:

  1. Len mi pride ze tie realne oleje su veeelmi daleko v zozname ingrediencii, ktovie ake je realne mnozstvo ci to nie je par kvapiek na flasticku silikonov..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)