pondelok 20. marca 2017

Nuxe napravuje reputáciu: Re-Plumping Roll-on Mask

produkt venovala parfemy-elnino.sk


Používanie pleťových masiek je niečo, čo celý svoj kozmetický život trestuhodne flákam. Neviem, čím to je. Či som proste len lenivá alebo ma to bohapusté ležkanie s náterom na tvári až tak nekonečne otravuje. Alebo kombinácia oboch. Z času na čas ma chytí záchvat zodpovednosti a poviem si, idem do toho! Začnem používať masky, pravidelne! Väčšinou mi to vydrží cca týždeň. Tentokrát som superpoctivá už viac, než mesiac, pretože túto masku od Nuxe som dostala v rámci spolupráce, dokonca som si ju sama vybrala a nebola najlacnejšia, tak nechcem mať výčitky :)
Pritom do poslednej chvíle, respektíve do prvého použitia, to bola dosť veľká stávka na neistotu. Ba priam až risk. S pleťovou kozmetikou od Nuxe fakt nemám práve najlepšie skúsenosti. Hlavný problém = príliš výrazná parfumácia. Tá mojej pleti nesvedčí. Testovala som už pár ich krémov aj pleťových sér a väčšinou mi nesadli. Kvôli silnej parfumácii som mala pocit diskomfortu, niekedy aj štípania. Ale tento kúsok ma lákal, pretože je to roll-on a je to anti-age! Povedala som si, že idem do toho a dám jej šancu. A tak sa Ultra Re-Plumping Roll-on Mask z radu Nuxuriance ocitla u mňa doma.


Novinkou pre mňa je hlavne spôsob aplikácie. Aby ste mi rozumeli, možnože masky s takýmto roll-on aplikátorom dávno existujú, ale keďže ako som sa priznala, som maskovací ignorant, ku mne sa podobný vynález dostal prvýkrát. Maska sa nanáša pomocou aplikátora s valčekom na očistenú pleť, ráno alebo večer (ja používam večer pred spaním). Tá masáž je fajn. Kovová hlavica pri rolovaní príjemne chladí. Masku aplikujete na tvár a necháte pôsobiť cca 10 minút. Zbytky opláchnuť môžete, ale je možné ich aj nechať na pleti pôsobiť počas noci. 


Čo sa týka tej obávanej výraznej parfumácie, bez okolkov priznám, že v tomto maska "nesklamala" a ja by som uvítala, keby bola vôňa jemnejšia. Na druhej strane, vďakabohu nedráždi ani neštípe, takže tých 10 minút viem vydržať. A to je dobre, pretože výsledkom je "nacucaná", sviežo pôsobiaca a vypnutejšia pleť. Čo poteší. 

Samozrejme, efekt trvá niekoľko hodín a nie dní, takže sa naozaj snažím masku používať pravidelne, aj dvakrát do týždňa, keď sa podarí. Viete, aký je to pre mňa výkon? 

Zloženie masky vyzerá takto: 


Takže vo výsledku je to príjemné prekvapenie. Ja viem, že väčšina žien obľubuje značku Nuxe práve kvôli ich vôňam, ale toto je naozaj vec, ktorú by som vedela oželieť. Ale ak s touto stránkou kozmetiky nemáte problém, len do toho. 

Lučiak

foto:ja 

3 komentáre:

  1. Nejaky tip na rozjasnovac pod oci?
    Mam korektory, ale chcelo by to este nieco taketo.
    Dakujem, Luci!! x

    Lujza

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)