pondelok 10. apríla 2017

Novinky na pery Avon Mark.

produkty venovala značka Avon


Keď som naposledy od Avonu dostala na výber, ktoré produkty chcem recenzovať, rozhodla som sa pre produkty na pery od novej línie Mark. Vzala som tri rúže s efektom plných pier a po dlhej dobe som dala šancu aj fixkám na pery. Sklamali alebo potešili? 



Rúže od Avonu sú podľa mňa taká klasika, ktoré za tú cenu vôbec nie sú zlé. Na výber máte nespočetne veľa odtieňov a efektom ma zatiaľ sklamal len jeden jediný druh, Color Indulgence. Pri výbere odtieňov som v dvoch prípadoch stavila na klasiku a vzala som aj jeden na mňa nezvykle tmavší. 




Rúže majú príjemnú, krémovú textúru a dobrú kryciu schopnosť. Nezdá sa mi, že by pery pôsobili výnimočne plným dojmom. Rose Kisses je pekná jemná ružová, ideálna na denné nosenie. Reddy to go je výraznejšia červeno-ružová. Truffle je odtieň, ktorý je taký mix hnedej a marsaly, niekedy vyzerá skôr ako tmavo vínový. Farba sa mi páči, ale pozor, robí nemilosrdný dojem žltých zubov. Čo sa týka výdrže, je priemerná. 


Fixky na pery sú produkt, ktorý ide mimo mňa. Zatiaľ mi žiadne nesadli. Uznávam, že majú aj výhody, ako presná aplikácia, ale stále tam vidím iné nevýhody, ktoré sa mi nepáčia. Najhoršie je podľa mňa vysušovanie. Ten pocit, ktorý sa dostaví pár minút po nanesení, je pre mňa vyslovene nepríjemný. Oba odtiene, Strawberry aj Raspberry sú síce veľmi pekné, ale na pery ich musíte naniesť v niekoľkých vrstvách, pretože sa veľmi vpíjajú a robia mapy. Na mojich perách vydržali expresne krátko, pretože kvôli pocitu vysušovania som sa neustále oblizovala :(



Suma sumárum, z tejto zásielky ma potešili maximálne tak pekné farby nových rúžov. Fixky ostávajú naďalej mimo mňa a nepresvedčili ma. 

Už ste vyskúšali novinky z radu Mark? Je medzi nimi niečo, čo vás nadchlo? 

Lučiak

foto:ja


1 komentár:

  1. mne tie rúže vôbec nesadli :( robia mi na perách take zhluky a vynechané miesta, no jedna katastrofa :D ale fixky sú super, tie mám rada :) inak z tejto Mark rady som si obľúbila ešte očné tiene v takom "kalíšku" :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)