streda 3. januára 2018

Rekviem za sen

Ahojte po dlhej pauze. A neľakajte sa, až také pohrebné, ako to znie, to nebude. Po dlhom váhaní som sa rozhodla opäť napísať - hlavne preto, že mi stále chodia maily a súkromné správy s otázkou, prečo už na blog nepíšem a či ešte niekedy budem.

Nuž, neviem. 


Ale príde mi fér voči vám všetkým, ktorí ste ma pravidelne sledovali, aby som k tomu napísala pár slov.
Blog neruším a rada by som ho zachovala už len kvôli tomu, že je stále rozsiahlym archívom recenzií, v ktorých stále vyhľadávate. Ďalší dôvod je, že som to tu mala naozaj rada a možno niekedy v budúcnosti dostanem chuť sa k blogovaniu na tejto platforme vrátiť. Momentálne mi na to úplne stačí môj (hladajte @viacluc) a ak so mnou nechcete stratiť kontakt, jednoducho vám odporúčam sledovať ma tam. Okrem iného je to oveľa osobnejšie a príspevky zďaleka nie sú len o kozmetike. Niekto považuje IG za povrchný, lacný, málo obsahový a podobne. A má pravdu. Práve preto mi teraz vyhovuje. Prispievanie na Instagram je rýchle, krátke, hlavne o fotkách a pocitoch, detailoch. Písať siahodlhé eseje o pleťových vodách a očných krémoch ma prestalo baviť. Ak túžite čítať romány o kyselinách, enzýmoch a ich zaručených kombináciách, stále sú tu blogerky, ktoré sú tu pre vás. Mňa to už nebaví a nemám na to čas.

Vôbec nechcem, aby to vyznelo arogantne. Svetom kozmetiky nepohŕdam, naopak, stále som jeho nadšený fanúšik :) Len si proste myslím a tak nejako cítim, že klasické blogovanie o kozmetike je mŕtve. Možno len pre mňa, ale ja som človek, čo sa nerád hrabe v minulosti a potrebuje sa dívať dopredu. Rozhodnutie oznámiť vám ak už nie koniec, tak aspoň dlhú pauzu na neurčito som veľa odkladala. Ale keď som si uvedomila, že som sa do bloggeru neprihlásila už niekoľko mesiacov nielen kvôli písaniu vlastných článkov, ale úplne som vypustila aj čítanie tých, ktoré som sledovala (čo bola predtým moja obľúbená činnosť), došlo mi, že v tomto priestore momentálne nemám čo robiť a nemám ani chuť to teraz meniť. 

Stále som tu pre vás, ak by ste mali chuť so mnou konzultovať čokoľvek, týkajúce sa kozmetiky a mali pocit, že práve ja vám môžem kompetentne poradiť. Adresa viacstylu@gmail.com funguje, maily čítam a rada pomôžem, ak budem vedieť a môcť :) 

Ďakujem vám všetkým za spoločné roky, ktoré sme tu strávili a za odozvu, ktorú ste mi ako čitatelia dávali ❤

Možno sa ešte niekedy stretneme tu, možno inde. Kto bude chcieť, ten si ma nájde. Krásny rok 2018! 

Lučiak

1 komentár:

  1. Šťastný a zdravý nový rok Ti prajem Lučiak. Kde sa niečo končí, niečo nové začína.. Tak nech sa Ti darí. Sledujem Ťa na IG a je to rýchle a výstižné, úplne stačí, aj keď Tvoj štýl písania ma bavil. Prajem všetko dobré. Jana

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)