piatok 9. mája 2014

NOVINKY: Avon Brights + rozdávačka!

produkty venovala značka Avon


Avon uviedol na trh ďalšie novinky v dekoratívnej kozmetike - po lakoch Gel Finish Vám predstavujem produkty na líčenie očí: maskary Super Shock Brights a ceruzky Glimmerstick Brights. Blogerky dostali na testovanie odtiene fialovej a modrej, v ponuke však nájdete aj iné (pre mňa) nositeľnejšie odtiene. Priznám sa, modrú ani fialovú maskaru nikdy nepoužívam, v živote som si žiadnu nekúpila. V podstate neviem, kam by som ich nosila. Nie som práve fanúšikom "clubbingu" a párty života a práve takéto príležitosti mi prídu na farebné maskary ideálne. Alebo žeby do práce? Smola, vybrala som si zlú profesnú oblasť :D Skrátka a dobre, kúsky, o ktorých bude dnes reč, naozaj nevyužijem (až na jednu ceruzku) a tak ich spolu s dvoma lakmi posuniem jednej z Vás. 

Mrknime sa ale najprv, ako tieto vybrané otiene vyzerajú naživo. Musím uznať, že maskara v odtieni Royal je naozaj krásna elektrická modrá (ktorú inak rada nosím na oblečení). Rovnaký odtieň má aj ceruzka vo farbe Cobalt Cool (a práve preto si ju nechám a čoskoro použijem na nejaké líčenie, ktoré Vám určite ukážem). Fialová maskara Violet je skôr tlmená, vzhľadom k edícii Brights som čakala trochu divokejší odtieň. A fialová ceruzka Purple Punch podľa mňa hrá skôr do tmavomodrého tónu. 

z ľava: Violet, Royal

maskary Royal a Violet zblízka


ceruzky, odtiene Cobalt Cool (hore) a Purple Punch

Mimochodom, keď som po nafotení odstraňovala šmuhy farebných swatchov, všimla som si, že maskary idú expresne dole obyčajnou vodou. Zato ceruzky, tie sú snáď vodeodolné alebo čo! Na ich odstránenie rozhodne voda nestačí, naopak - chce to poriadne pretretie odličovačom. 

A teraz už sľúbený balíček pre jednu moju čitateľku:


2 maskary, dva laky a jedna ceruzka.

Ak ich chcete získať, stačí splniť obvyklé podmienky:
- sledovať blog verejne cez GFC
- zanechať komentár so svojou mailovou adresou a odpoveďou na otázku, či používate farebné maskary a ak áno, kam ich nosíte. Ak nie, nijako to neovplyvní Vašu prípadnú výhru :)
- druhý komentár môžete pridať za sledovanie môjho FB (napíšte, pod akým menom)
- výherkyňu vyberie 20.5.2014 Random
- zúčastniť sa môžu všetci s korešpondenčnou adresou v SR/ČR

Držím palce!

Lučiak
foto:ja

54 komentárov:

  1. ceruzky majú krásne farby :)
    farebnú maskaru som mala na očiach raz, keď som sa nechala nalíčiť v Bulharsku v jednom salóniku, vtedy som mala takú tmavšiu zelenú.. inak ich nenosím ale na nejakú party hard by som si ju určite dala :)
    Nikola Orechovská, nikusorechovska@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sledujem aj na fb Nika Orechovská, nikolaorechovska@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sleduji jako Caroline
    Zatím jsem neměla možnost vyzkoušet žádnou barevnou řasenku, ale moc ráda bych to napravila, protože se mi to strašně líbí :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sleduji jako Caroline
    Zatím jsem neměla možnost vyzkoušet žádnou barevnou řasenku, ale moc ráda bych to napravila, protože se mi to strašně líbí :)
    kajush.01@centrum.cz

    + FB Kajuš Zámečníková

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta fialová řasenka vypadá krásně, barevnou řasenku jsem ještě neměla. Nosila bych jí spíš jen na konečcích řas nebo jen na spodní, ale ta fialová si myslím, že by vypadal nositelně i na celých řasách :) nikolik.@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sleduji i na fcb jako Niki Venzhová, nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na FB sleduji jako Eve Re
    california50@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mala som raz farebnú (modrú) špirálu od Oriflame ešte niekedy na strednej... vtedy to bol taký trend, páčilo sa mi to v kombinácii s čiernou maskarou, že farebné sú iba konce rias. =) takto je to nositeľné si myslím aj bežne =)
    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. FB: Michaela Šutková
    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja som ich tiež tak ako dievčatá používala len na končeky už nalíčených mihalniciach... pekne to ukázalo... si pamätám ako bol z toho každý na vetvi, že čo to je... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. na FB sledujem ako Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. gfc ervulenka
    Kdyz jsem byla mensi tak jsem je nosila ruzovou, zelenou a modrou. Ted zadnou bohuzel nemam.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC Nikola guzmicka
    používam farebné špirály úplne v pohode na bežné nosenie :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. FB Nikolka Guzmická
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mám doma barevnou řasenku, fialovou, ale v poslední době jsem ji nepoužila, já mám pocit, že nejde vidět :( Ale když jsem používala, tak ne samotnou, dávala jsem ji přes černou.
    cosmeticsandthings@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. farebne spiralky nosim, mam jednu modru a hnedu z Pupy, zelenu a fialovu z Oriflame, ale su to uz take spiralkove babicky, takze nove krasky by mi spravili velku radost. Nosim ich najma v lete, farebna spirala, bronzer, lesk a ide sa :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Já barevné řasenky nepoužívám, ale hrozně ráda bych je vyzkošela:-).
    Sleduji.
    levanduleodlutense@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. i přes FB:Yoko Nguyen
    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Páni, ty barvy těch řasenek vypadají dobře! Barevnou řasenku doma zatím nemám, takže ji ani nenosím, ale moc se mi to líbí :)
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Sleduji i přes facebook (Zdeňka Škodová) :)
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Nepoužívám je, protože žádnou nemám a nenapadlo by mě si ji koupit nejspíš. Ale mít ji doma.. asi bych ji někam vyvětrala :) Ty laky mě moc lákají (:D), čtu o nich mnohé a musí být super :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. a sleduju i na fb pod svým jménem _:)
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Mám fialovou řasenku od Rimmelu, kterou používám buď přes černou, na konečky anebo na spodní řasy, to se mi líbí asi nejvíc. A myslím, že i na běžné denní nošení to vypadá moc hezky.
    Ale škoda, že píšeš, že ty řasenky moc nedrží, protože i ta moje rimmelácká se postupem dne úplně vytratí a ty od Dermacolu prý zase drží až moc..
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. A sleduji i na FB - Barbora Vyroubalová
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Farebné maskary síce nepoužívam. V prípade, že vyhrám, tak ich začnem používať :-)

    zigova.simona@gmail.com
    sledujem cez GFC: Simona Žigová

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Sledujem aj na FB: Simona Žigová

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Farebne riasenky obcas pouzivam /Rimmel, Oriflame, Bourjois/, tuto od Avonu /fialovu/ mam uz objednanu a netrpezlivo na nu cakam :) Cierne sa mi zdaju dost "tvrde", radsej mam hnede, modre alebo fialove.
    Sledujem aj cez FB - Jana Tytykalova

    OdpovedaťOdstrániť
  30. a zabudla som e-mail:
    jannica@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Za čias puberty som používala farebné maskary- fialová. Jediná tá mi išla :D.

    n.michelle.k35@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Kdysi jsem měla jednu - žlutou :) Ale moc výrazná nebyla.
    mipeli@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Zajímavé věcičky! :) Barevné řasenky sice normálně nenosím, ale nebráním se zkusit, líbí se mi hlavně ta fialková barvička. Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Sleduji také FB - Ivana Mikuličková :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. GFC ako Donny
    Farbené mascary nepoužívam, teda obšas použijem takú zlatú ako "top coat" ale to len keď mám chuť na zmenu :)
    donny.barbaricova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Barevné nepoužívám, ale ráda bych to zkusila. Jsem pro každý experiment.
    fx80010@gmail.com

    Moc pěkný balíček!

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Skor nosim farebne ceruzky ako spiraly... pred rokmi som mala modru a tu som nosila casto, ale momentalne ziadnu nemam...tak nejak som na ziadnu v obchode nenatrafila a sama som ich nevyhladavala..ale nemam proti farebnym spiralam nic.. kamaradka si jednu kupila a ked sme mali konzultacie s profesorom, povedal jej, ze ma pekne nastriekane modre riasy..skoro som sa neudrzala a vybuchla od smiechu..pretoze predsatv si 70 rocneho dostojneho pana ako si vsimol riasy svojej studentky.. bolo to naozaj mile :-)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Farebné maskary nepoužívam s výnimkou puberty- vtedy som frčala na striebornej :D Ale chodím často na nejaké tie kostýmové akcie, tak by sa to možno aj zišlo ako také oživenie kostýmu. :)
    Ketty2411@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Sledujem cez gfc ako Nat :-)
    Farebné riasenky vôbec nepoužívam, i keď si spomínam, že možno pred desiatimi rokmi, keď som mala dákych 12 sme so sestrou prehovorili mamu aby nám objednala fialovú riasenku. Dokonca tuším, že to bolo presne z Avonu, možno z Oriflamu. Vtedy sme sa ňou hrozne rady líčili. Dnes si neviem predstaviť, kam by som ju nosila a či vôbec niekam. No určite by sa hodila na rôzne fotenia a experimenty :-).

    ostrihonovanat@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Žádnou barevnou řasenku jsem zatím neměla a právě proto, bych ji ráda vyzkoušela. Laky jsou moc hezké.
    simka.sivakova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Farebné až tak nepoužívam a ak som mala tak to bolo fajn na končeky rias ako oživenie...:)

    GFC lapetiteaura@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Sledujem pod vlastným menom: Lenka Brestenská, lenka.brestenska@gmail.com
    A nepoužívam, ale moja dcéra ich chce, tak skúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Sledujem, likujem a zdieľam aj na FB ako Lenka Brestenská.
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Pořád se chystám vyzkoušet nějakou barevnou řasenku a pak si v obchodě řeknu že ji určitě nenosím. No a doma ji zase chci :)))
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Farebnú maskaru nepoužívam (zatiaľ) :)
    patricia.debnarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Barevné nenosím, ale dost by mě zajímalo, jak by vypadaly. :-)
    alltinygems@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Mam jednu fialovu maskaru z Avonu, aka nahoda :D Ale je vodeodolna a vacsinou ju teda nosim v lete, na dovolenke, na kupalisko a tak... Inak nie je nejak vyrazne viditelne, ze je fialova len na priamom slnku :)
    schnegy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Na fejsbuku sledujem ako Martina Snegonova

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Mala som farebné maskary z Oriflameu, ale akosi "nefungovali", to znamená, že akoby som ich ani nemala. Takže v podstate som si ich mohla dať kamkoľvek som šla :D Ale po nich som mala ešte nejaké dve z Miss Sporty a tie som si v pohodičke dala napr. keď som šla nakupovať alebo v lete na zmrzku. Pamätám si, že naša učiteľka mala v obľube fialovú a celkom jej aj pristala k zeleným očiam.
    k.hornakova@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Na FB sledujem ako Katka Horňáková :)

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Farebné riasenky nepoužívam, ale toto leto si asi nejakú zaobstarám :) Sledujem ťa pod týmto menom.

    OdpovedaťOdstrániť
  52. giveaway ukoncena, vysledky dostupne na FB :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)