streda 14. mája 2014

Projekt High End 8: Daniel Sandler Invisible Blotting Powder


Po dvojmesačnej pauze (PN-ka, zasahujúca do dvoch mesiacov Vám urobí poriadne škrty cez rozpočet) som späť s mojím Projektom High End. Tento kúsok som mala vo výhľade dlho a čakala som len na vhodnú príležitosť, kedy sa bude dať na feelunique kúpiť s nejakou slušnou zľavou. Púdre v mojej kozmetickej výbave nemajú veľmi zásadné miesto - používam ich minimálne a len lokálne, na T zónu. V zime sa im snažím vyhýbať úplne. Pravidelne mám problém s výberom vhodného odtieňa a ešte viac mi to komplikujú neóny v predajni, veď to poznáte. A potom ma jedného dňa osvietilo - na čo ti je Lučiak pigmentovaný púder, keď ty púder kvôli pigmentácii (to jest krytiu) vôbec nepotrebuješ? Chceš len zafixovanie a zmatnenie. A tak som objavila čaro transparentného púdru.

Aby sme si rozumeli, transparentné púdre samozrejme poznám už dlho, akurát s tou "transparentnosťou" býva občas problém. Niektorí výrobcovia si pod pojmom transparentný predstavujú biely nános na ksichte, niečo ako taký dobre pomúčený plech na pečenie. A to ja nechcem. Takže som hľadala, čítala recenzie a nakoniec som sa rozhodla pre púder značky Daniel Sandler. Recenzie sú takmer bez výhrad pozitívne, vraj robí presne to, čo od tohto typu výrobku očakávam. No čo Vám budem hovoriť, tie recenzie neklamali.


Púder je kompaktný, v peknom, jednoduchom a elegantnom obale, ktorý pripomína dymové zrkadlo. Vo vnútri je okrem skutočného zrkadla aj aplikačná hubka - ok, na pohotovostné použitie môže byť, ja som ju však zatiaľ nepoužila a púder aplikujem štetcom. 


Biely púder má v sebe drobné okrové zrniečka. Na pleti sa samozrejme žiaden múčny poprašok nekoná - je skutočne transparentný v pravom slova zmysle. Ako finálna bodka za líčením dodá pleti krásny, zamatovo matný vzhľad. Odfotiť tento efekt na tvári je ale veľký problém. Obzvlášť s mojou fototechnikou. A teraz to najpodstatnejšie - ako si poradil so zmatnením mojej T zóny: pokiaľ ho nanesiem v spolupráci so zmatňujúcim make upom a týmto, stačí ho aplikovať len ráno a vzhľad je perfektný skvelých 8 hodín, potom sa už nos a čelo začnú lesknúť (ale podstatne menej, ako bez neho). Pokiaľ použijem make up nezmatňujúci alebo napríklad moje aktuálne veľmi obľúbené CCčko od Bourjois, je potrebné sa počas dňa ešte raz prepudrovať, niekedy poobede okolo druhej-tretej. Musím však oceniť jeho schopnosť fixácie make upu, drží lepšie a dlhšie tam, kde má. 

po opakovanom otere prstom - nebojte, na tvári takto nevyzerá :)


Kompakt s obsahom 10.5 gr. stojí na feele cca 25 eur, ak si počkáte na obligátnu zľavu mínus 15% pri nejakej príležitosti, bude to ešte menej a vzhľadom k tomu, že určite vydrží veľmi dlho a najmä vzhľadom k jeho efektivite si myslím, že je to investícia, ktorú nemusíte ľutovať. Ja teda neľutujem určite a môžem doporučiť. 

Máte svoj obľúbený zmatňujúci púder? 

Lučiak
foto.ja

12 komentárov:

  1. Konečně pudr,který slovo transparentní bere vážně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zmatňujúci transparentný áno, ale nie za túto cenu :).
    Používam Transcllutent (alebo taký nejaký názov) od Max Factor a na to jednorazové ranné poprášenie to úplne stačí. Spraví to čo má, fixácia skvelá, nič sa nehrudkuje a neskutočne dlho (aspoň na mne) vydrží. Občas potrebujem poobede v práci raz jemne pleť občerstviť, ale inak ok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ved ja uznavam, ze netreba byt tak posahany ako ja, co som za kozmetiku ochotna vyvalit tolko penazi :D Zas beriem to tak, ze mne puder vydrzi fakt nekonecne dlho, takze jednorazovo dam aj viac.

      Odstrániť
  3. ja používam NYC. mala som pigmentovaný, len keď som potom niekoho líčila, tak mi vadilo, že je to svetlé (pretože väčšina ľudí má narozdiel odomňa aj nejakú farbu). tak som si kúpila NYC zasa, translucent, keďže som bola spokojná, no lenže som ho použila a fuu, kokaínová kráľovná!
    záver je ale taký, že ho používam naďalej, ale určite netreba použiť priloženú hubku a štetec radšej najprv oprášim

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prave dnes som videla fotky Angeliny z nejakej akcie, vyzerala ako poprasena koksom, neviem, kto pricetny by takto vysiel medzi ludi :D Ale tvarila sa spokojne

      Odstrániť
  4. vyzerá skvelo, ja mám transparentné púdre NYC a Essence a celkom mi vyhovujú aj zafixujú (avšak ja sa len mierne lesknem v T-zóne)...mám rada tvoj High End seriál, keďže sama som mala high end len málo vecí a viac cenovo dostupnejšej kozmetiky, len niečo od Clarins a Lancome

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) Serial bude pokracovat, mozem si to pred sebou ospravedlnit tym, ze to robim pre svoje citatelky! :D

      Odstrániť
  5. ja používam ten od Dermacolu, som s ním spokojná a pudrujem sa zo zásady, raz aj počas dňa - pre lepší pocit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ved ide leto, to sa mozno aj ja dostanem na take tri razy denne.

      Odstrániť
  6. Takže zatiaľ nemáš ešte nový fotáčik? Ja som extra biela v tvári, takže na mne by aj tá "kokainová" vrstva vyzerala, že to tak má byť:)) V púdroch nie som nejaký preborník, každý mi zatiaľ vydržal doslova roky, mala som aj jeden od YSL a teda neviem, či mal nejaké špeciálne účinky, ale každý deň otvoriť tú krásnu zlatú krabičku bolo pre mňa nesmiernym potešením;) Ak si chce človek dopriať potešenie, tak prečo nie práve takto!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)