pondelok 19. mája 2014

Bye bye Isadora, vitaj Gosh!


Ak ma sledujete pravidelne, určite viete, že tu dookola omieľam o tom, aká skvelá je ceruzka na obočie Isadora (keď kliknete na link, prečítate si, prečo). Má len jednu zásadnú chybu - Isadora sa už u nás nepredáva :( No a keďže môj aktuálny zostatok, skoro až kýptik tejto ceruzôčky sa blíži nule, musela som začať intenzívne pátranie po jej dôstojnom nástupcovi. Už z predchádzajúcic rokov viem, že toto pátranie sa zväčša končí neslávne. Buď to nemá dobrú kefku (to jest ten "maskarový typ", nie hrebienok) alebo to nemá dobrý odtieň alebo je to príliš mastné alebo príšerne drahé. Ale ako to už býva, v živote urobíte tie najzaujímavejšie objavy čatso úplnou náhodou. A ja som takouto šťastnou náhodou objavila ceruzku na obočie od Gosh.

Neviem, prečo som až donedávna žila v domnení, že Gosh robí ceruzky na obočie s hrebienkovou kefkou. Lenže, tradá, nerobí! 


Mne proste tento typ kefky vyhovuje najviac a trvám na tom, aby ho moja ceruzka na obočie mala. To je prvá vec. Druhá vec je odtieň. Potrebujem studený, sivo-hnedý. A Gosh taký má! Teda, k tomu môjmu Isadoráckemu odtieňu sa približuje tak na 90%, ale aj to je úspech. No a po tretie, ceruzka má tú správnu konzistenciu - je dostatočne tvrdá a suchá, teda nemastná, čo znamená, že sa z obočia nemaže a nestráca počas dňa a zároveň dostatočne mäkká na to, aby ste ňou nekreslili len tak na prázdno, bez farebného efektu (čo niektoré príliš suché ceruzky robia.)

Gosh Eyebrow Pencil, odtieň Grey-Brown

Teraz je už len otázne, ako na tom bude s výdržou - nemyslím výdrž počas dňa, tá je bezproblémová, ale ako rýchlo sa zostrúha a minie. Z článkov o Isadore si možno pamätáte, že tá vydrží veky. Lebo uznajte, že prakticky dva roky od prvej šmuhy je pri každodennom používaní veru dosť. No zatiaľ to vidím optimisticky. 

Bežná MOC za ceruzku je cca 8 Eur, mňa stála po zľave v drogérii Teta necelých 7. 

Posledný deň na zapojenie sa do rozdávačky s novinkami od Avonu je práve dnes! 

Lučiak
foto:ja

7 komentárov:

  1. ja práve používam ceruzku miss sporty.češem kefkou zo starej maskary :-D v dobrom ti závidím gosh v tete.v tej našej ju nemajú.ale ráčim ju objednať cez net,ďakujem za tip

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gosh nemavaju v kazdej Tete, ale tato konkretne je taka dost velka a maju tam aj Gosh stojan.

      Odstrániť
  2. ja som prestala používať ceruzky a dala som sa na tiene, ale budem sa musieť popozerať po tejto gosh parádičke, lebo na isté prázdne miesto v obočí tieň proste nechytá, chce to ceruzku :) vďaka za tip

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rado sa stalo. Prave preto preferujem ceruzku pred tienmi.

      Odstrániť
  3. Škoda, že ani u nás v tete GOSH nie je, treba ísť vždy do Fannka :) Ja používam ceruzku na obočie od YSL a mám ju už strašne dlho, ale stále je super a tiež má na konci tento typ kefky, ten hrebienkový by som tiež nechcela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Diky za tip :-) aj som si ju hned kupila ked som citala tvoju recenziu a som velmi spoko.. Pekne vydrzi a vyzera presne ako som chcela.. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár! Komentáre sú moderované.
And one important message for spammers: your comments will never be published :)